Jak propagovat zdravý životní styl s reklamními taškami


Máte možnost nakoupit reklamní tašky s potiskem a rozdávat je vašim zákazníkům jako bonus k nákupu, a zároveň jako reklamní předmět, ale prozatím nemáte představu o tom, jak jich smysluplně využít? Napadá vás, že pouhé firemní logo a název vašeho obchodu či služeb nepřinesou vaší snaze kýžené ovoce? Pak by se vám mohl hodit některý z následujících tipů:

barevné nákupní tašky

Propagujte konkrétní nápady – když si například stavební firma nechá potisknout montérky a každý zaměstnanec má na zádech natištěné firemní logo a název společnosti, pak snadno na stavbě rozlišíte, kdo ke komu patří, ale v zásadě se nic dalšího z potisku nedozvíte. Montérky sice jsou svým způsobem firemní propagací, ale kdokoli má zájem zjistit o firmě více informací, musí si je vyhledat někde jinde. Tohoto nedostatku byste mohli využít ve váš prospěch na reklamních taškách – je to poměrně velká reklamní plocha, a tak by tu mohl být vytištěný již nějaký vhodný konkrétní projekt, například v případě prodeje vlašských ořechů v prodejně zdravé výživy jejich jasné benefity ohledně vysokého obsahu mastných kyselin omega-3, u prodeje celozrnného kváskového chleba ze soukromé pekárny vysoký obsah vitamínů, minerálů a vlákniny atp.

papírové tašky

Využijte kontrastních barev – reklamní potisk velmi dobře vynikne pouze v jedné nebo jen ve dvou barvách na kontrastním barevném podkladu, například zvolíte-li potisk žlutý na modré tašce nebo modrý na žluté tašce, červený potisk na bílé nebo světle zelené tašce, případně tmavě modrý text na růžové tašce. Pouze se vyhýbejte kombinaci červené, zelené a žluté barvy s černou – tato řešení navozují dojem nebezpečí a posilují negativní energii, což si můžete ověřit i na některých příkladech z přírody, například na žlutočerném varovném zbarvení vos a sršňů. Barevné kontrastní potisky bez černé barvy naopak přináší pocit klidu a pohody, uvolnění a radosti.